سرخط خبرها

امیرحسین اقبال: آگاهانه برای ادامه تحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران را انتخاب کرده‌ام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه بازدید دکتر قناعتی رئیس دانشگاه از مرکز استعدادهای درخشان که سه شنبه 14 تیرماه 1401 انجام شد؛ امیر حسین اقبال ورودی رشته پزشکی سال 1396 و  ارشد آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ گفت: انتخاب رشته به خیلی از موارد از جمله؛ علاقه شخصی افراد، بازار مالی رشته در آینده، استعدادهای فرد و ... مرتبط است. 
وی افزود: باتوجه‌به طولانی بودن رشته پزشکی باید با علاقه وارد این رشته شویم و زمانی که وارد بالین می‌شویم بیشتر آن را لمس می‌کنیم. با تمام مشکلاتی که رشته پزشکی دارد اما وقتی با بیمار روبرو می‌شویم حس نوع‌دوستی در ما ایجاد می‌شود.
وی یادآور شد: از نظر آینده رشته پزشکی یک‌رشته ی باز است و می‌توان به‌عنوان یک پزشک عمومی یا متخصص فعالیت کرد.
اقبال تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به دانشگاه‌های دیگر متفاوت‌تر است، از اساتید خوب این دانشگاه خیلی چیزها می‌شود برای پیشرفت و ادامه مسیر یاد گرفت. انتخاب بنده نسبت به این دانشگاه کاملاً درست و آگاهانه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ورود به مرکز استعدادهای درخشان بسیار آسان است، فضای بسیار دوستانه‌ای دارد و از افراد جدید استقبال بسیار خوبی می‌شود. در این مرکز انجمن‌های مختلفی فعال هستند و در حوزه‌های مختلف کار می‌کنند که بسته به علاقه‌مندی افراد می‌شود در این انجمن‌ها فعالیت کرد.  
 
کلمات کلیدی
مریم حیدری
تهیه کننده:

مریم حیدری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *