انجمن های مرکز پژوهش های علمی دانشجویان

 

انجمن های علمی دانشجویی گروهی خودجوش از دانشجویان در حوزه های علمی و فرهنگی دانشگاه هستند که در دهه گذشته شکل گرفته اند و در طول این مدت، در تولید علم به صورت کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته اند. این تشکل ها با شرکت داوطلبانه گروهی از دانشجویان فعال در امور آموزشی در یک رشته علمی شکل می گیرند. هدف اصلی انجمن های علمی دانشجویی، فراهم کردن زمینه های مناسب برای ظهور استعدادها، خلاقیت ها و شکوفایی علمی دانشجویان است. این تشکل ها نیز با هدف نهادینه سازی فعالیت های فوق برنامه علمی و مطالعاتی، شناسایی دانشجویان مبتکر و پژوهشگر به منظور حمایت و نیز بهره گیری از آنان برای ارتقای فعالیت های علمی پژوهشی دانشگاه؛ پرورش توانایی انجام فعالیت های گروهی در دانشجویان و کسب تجربه های اجرایی و مهارت های کارآفرینی توسط آنها؛ در ساختار فرهنگی دانشگاه ها تعریف شده اند.



لیست انجمن های فعال

آیین نامه انجمن های علمی دانشجویی

فایل اساسنامه انجمن های علمی دانشجویی

 

لینک ثبت انجمن

فرم ثبت پیش انجمن

 

  • تاریخ انتشار : 1399/06/10 - 10:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 269
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وبینار مدیریت استراتژیک

وبینار مدیریت استراتژیک توسط انجمن قانون درتاریخ ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه برگزار می شود زمانی استراتژی صرفاً در مدیریت جنگ معنا داشت اما در عصر حاضر، استراتژی به مفهوم دست یابی به یک حلقه ارتباط مناسب بین محیط یک سازمان و استراتژی، ساختار و فرآیندهای آن سازمان و نگرشی بسیار گسترده‌تر اشاره دارد.

 وبینار مدیریت استراتژیک توسط انجمن قانون 

زمانی استراتژی صرفاً در مدیریت جنگ معنا داشت اما در عصر حاضر، استراتژی به مفهوم و نگرشی بسیار گسترده‌تر اشاره دارد.

دست یابی به یک حلقه ارتباط مناسب بین محیط یک سازمان و استراتژی، ساختار و فرآیندهای آن سازمان، آثار مثبتی بر عملکرد آن داشته و طبق تحقیقات چنین سازمان هایی عملکرد بهتری دارند.

در واقع یک برنامه ریزی استراتژیک مشخص می سازد که با توجه به محیط و صنعتی که مشغول به فعالیت هستید و با توجه به رقبایی که در محیط حضور دارند و همچنین انواع مشتریان بازار، چگونه می توانید با یک برنامه ریزی دقیق بیشترین سودآوری را داشته باشید.

کد تخفیف برای اعضا در کانال انجمن قرار داده شده است.

مدیریت استراتژیک (سطح اول)

مدرس: امیر رئوف مهرپور

مشاور بازاریابی و فروش شرکت های دارویی

سرفصل ها:

مفاهیم و اصول مدیریت استراتژیک

مکاتب مدیریت استراتژیک

تحلیل محیط بیرون و درون سازمان

تدوین ماتریس IEM

تاریخ برگزاری: ۱۲ و ۱۳ شهریور ساعت ۱۸ الی ۲۰

لینک ثبت نام وبینار:

             https://evnd.co/SGIX0 (https://evnd.co/SGIX0)

سوالی داشتید از ما بپرسید

����@Canon_science_association_PR

  • گروه خبری : انجمن
  • کد خبر : 160912
کلمات کلیدی
مریم حیدری
تهیه کننده:

مریم حیدری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه