گفت و گو با محمد مهدی گل بخش، دارنده ی مدال برنز حیطه همگرایی شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان
محمد مهدی گل بخش شرکت در حیطه ی هم گرایی در علوم پایه را به کسانی که به دنبال استدلال و علت فرآیندها هستند توصیه کرد و به هدف گذاری در ابتدای مسیر المپیاد تاکید کرد .
گفت و گو با سیده زهرا موسوی، دارنده مدال برنز گروهی حیطه هنر و سلامت شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان
تجربه ساخت تندیس در آزمون گروهی هنر و سلامت و چالشهای مرتبط با آن نشاندهنده اهمیت کار گروهی و آزمون و خطا در یادگیری است.