• تاریخ انتشار : 1404/02/01 - 09:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مدرسه ی ایده تا کسب و کار

مرکز پژوهش های علمی و فناوری دانشجویان برگزار می کند:

مدرسه ی جامع ایده تا کسب و کار

زمان برگزاری: 23 اردیبهشت ماه 1404 با حضور اساتید برجسته ی دانشگاه 

آنچه در این دوره تجربه خواهید کرد:
• آموزش عملی تمامی مراحل راه‌اندازی کسب و کار
• منتورینگ تخصصی و هدفمند
• رویکرد کاملاً پروژه‌محور
• تور اختصاصی بازدید از کارخانه نوآوری

سوالات متداول در مورد اولین مدرسه ایده تا کسب و کار:

پرسش: من هیچ ایده‌ای ندارم، آیا باز هم می‌توانم در این دوره شرکت کنم؟

پاسخ: قطعاً! اصلا نگران نباشید! بسیاری از شرکت‌کنندگان ما هم بدون ایده می‌آیند. در این دوره، شما با متدهای خلاقیت و ایده‌پردازی آشنا می‌شوید و با کمک مربیان حرفه‌ای، روش شناسایی فرصت‌های کسب‌وکار را یاد می‌گیرید. تیم‌های مختلف شکل می‌گیرند و روی ایده‌های نو کار می‌کنند. خیلی از استارتاپ‌های موفق امروز، محصول همین دوره‌هاست!

پرسش: تفاوت این دوره با سایر دوره‌های کارآفرینی چیست؟

پاسخ: این دوره یک تفاوت بزرگ دارد: اینجا فقط آموزش نمی‌بینید، بلکه وارد یک سفر واقعی کارآفرینی می‌شوید! از روز اول در تیم‌های چند نفره قرار می‌گیرید، روی یک مسئله واقعی کار می‌کنید، راه‌حل خلق می‌کنید و تا آخر دوره یک نمونه اولیه محصول (MVP) می‌سازید. در پایان هم مستقیماً جلوی سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهید!

پرسش: مدرسین این دوره واقعاً چقدر حرفه‌ای هستند؟

پاسخ: اینجا با مربیانی کار می‌کنید که خودشان کارآفرین هستند، نه فقط مدرس! دکتر سالار ارزیده (مدیرعامل iSolveHealth)، دکتر هادی علیزاده (رئیس ارزیابی سرمایه‌گذاری امپرلایف)، محمد حیدری (هم‌بنیان‌گذار پلتفرم کن وایز) و آرمین شکرخدآرا (دارنده مدال طلای اختراعات بین‌المللی) - اینها فقط تعدادی از مدرسین ما هستند که تجربیات واقعی خود را با شما به اشتراک می‌گذارند.

پرسش: بعد از این دوره چه اتفاقی می‌افتد؟ رها می‌شویم؟

پاسخ: اصلاً! این تازه شروع ماجراست! تیم‌های برتر مستقیماً جذب برنامه شتابدهی کارخانه نوآوری آمپر می‌شوند. یعنی:
• فضای کار اختصاصی در یکی از معتبرترین مراکز نوآوری کشور
• منتورینگ تخصصی مستمر توسط کارآفرینان موفق
• ارتباط مستقیم با شبکه سرمایه‌گذاران
• حمایت مالی اولیه برای توسعه محصول


پرسش: آیا این دوره فقط تئوری است؟

پاسخ: ابداً! اینجا همه چیز عملی است. هر روز بعد از آموزش‌ها، در کارگاه‌های عملی شرکت می‌کنید و آموخته‌هایتان را روی پروژه واقعی پیاده می‌کنید. از طراحی محصول گرفته تا ساخت نمونه اولیه، تدوین استراتژی بازاریابی و حتی طراحی پیچ دک برای سرمایه‌گذاران - همه را در عمل تجربه می‌کنید.

پرسش: اگر من تخصص فنی نداشته باشم چطور؟

پاسخ: نگران نباشید! تیم‌ها به گونه‌ای شکل می‌گیرند که ترکیبی از تخصص‌های مختلف باشند. شما می‌توانید در بخش‌های بازاریابی، مدیریت محصول، استراتژی کسب‌وکار یا تحقیقات بازار نقش داشته باشید. ضمناً در طول دوره با متخصصان فنی آشنا می‌شوید که می‌توانند در ادامه مسیر، هم‌بنیانگذار شما باشند!



���� اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
����https://survey.porsline.ir/s/Ng11LE1T

  • کد خبر : 305647
کلمات کلیدی
مریم حیدری
تهیه کننده:

مریم حیدری

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه