دوره تحصیل سریع پژوهشRapid Research Education (RRE)
دوره ی تحصیل سریع پژوهش (Rapid Research Education; RRE) مرکز پژوهشهای علمی دانشجویان، همواره به دنبال ایجاد فرصتهای متنوعی بوده تا دانشجویان برای انجام پژوهش تربیت گردند. یکی از مؤثرترین این فرآیندها تحصیل سریع پژوهش است که برای نخستین بار در مرکز پژوهشهای علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1386 به پیشنهاد سرپرست وقت مرکز خانم دکتر پاسالار اجرا شد.
در دورهی اول تعداد قابل قبولی دورهی RRE با موضوعات متنوعی مثل چشمپزشکی، رادیولوژی، غدد و متابولیسم، کانسر، ENT و ... پیگیری شد و بیش از 20 طرح موفق به تصویب در شورای پژوهشی گردید.
در دورهی تحصیل سریع پژوهش RRE دانشجویان مراحل انجام پژوهش را از ابتدای ایده پردازی و نوشتن پروپوزال، تا انجام عملی پروژه، نوشتن گزارش نهایی و مقالهنویسی فرا میگیرند.
در این فرآیند تربیت پژوهشگران در ضمن برگزاری کارگاهها، به شیوهی learning by doing حین انجام عملی کارها صورت میپذیرد. در حقیقت، ارتباط دانشجویان متقاضی RRE با مراکز تحقیقات از طریق مرکز پژوهشهای علمی دانشجویان صورت میپذیرد و این ارتباط از طریق منتورهای با تجربه برای انجام پژوهشهای موفق تحکیم میگردد.
این دوره برای دانشجویان دوره دکترای حرفهای عمومی پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران که در چهارسال نخست دوران تحصیل هستند و نیز دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران که یکسال تا پایان تحصیل آنها باقی مانده، درنظر گرفته شده است.
اولین جلسه برنامه ریزی Media Campaign توسط انجمن دانشجویان داروسازی ایران (IPhSA) با هدف توضیح و تشریح فرآنیدها و تکنیک های تبلیغاتی برگزار شد.
کمپین رسانهای (Media Campaign) شکلی از تبلیغات سلامت (Health Advertising) است که انجمن دانشجویان داروسازی ایران زیر نظر کارگروه Media & Design این انجمن قصد برگزاری آن را در ماههای آتی دارد. در این جلسه که 30 تیر 94 در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان برگزار شد، امیر حقیقی حسنعلیده، مسئول کارگروه Media & Design انجمن دانشجویان داروسازی ایران، به توضیح و تشریح فرآیندها و تکنیکهای تبلیغاتی پرداخت. عناوین موضوعات مورد بحث در جلسه مذکور به شرح زیر بود: Strategy & Advertising Messages Advertising Ideas Advertising Tactics Other Advertising Steps Media Selection
ارسال به دوستان