دوره تحصیل سریع پژوهشRapid Research Education (RRE)

 

دوره ی تحصیل سریع پژوهش (Rapid Research Education; RRE) مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان، همواره به دنبال ایجاد فرصت‌های متنوعی بوده تا دانشجویان برای انجام پژوهش تربیت گردند. یکی از مؤثرترین این فرآیندها تحصیل سریع پژوهش است که برای نخستین بار در مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1386 به پیشنهاد سرپرست وقت مرکز خانم دکتر پاسالار اجرا شد.

در دوره‌ی اول تعداد قابل قبولی دوره‌ی RRE با موضوعات متنوعی مثل چشم‌پزشکی، رادیولوژی، غدد و متابولیسم، کانسر، ENT و ... پیگیری شد و بیش از 20 طرح موفق به تصویب در شورای پژوهشی گردید.

در دوره‌ی  تحصیل سریع پژوهش RRE دانشجویان مراحل انجام پژوهش را از ابتدای ایده پردازی و نوشتن پروپوزال، تا انجام عملی پروژه، نوشتن گزارش نهایی و مقاله‌نویسی فرا می‌گیرند.

در این فرآیند تربیت پژوهشگران در ضمن برگزاری کارگاه‌ها، به شیوه‌ی learning by doing حین انجام عملی کارها صورت می‌پذیرد. در حقیقت، ارتباط دانشجویان متقاضی RRE با مراکز تحقیقات از طریق مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان صورت می‌پذیرد و این ارتباط از طریق منتورهای با تجربه برای انجام پژوهش‌های موفق تحکیم می‌گردد.

این دوره برای دانشجویان دوره دکترای حرفه‌ای عمومی پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران که در چهارسال نخست دوران تحصیل هستند و نیز دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران که یکسال تا پایان تحصیل آن‌ها باقی مانده، درنظر گرفته شده است.  

 لینک آیین نامه دوره‌های RRE

 

 

  • تاریخ انتشار : 1397/02/02 - 00:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

فراخوان همکاری در زمینه ی ارتباطات عصبی رفتارهای هنجار ارزش محور انسان

علاقمندان به مطالعه و پژوهش در زمینه ی ارتباطات عصب شناختی رفتارهای هنجار در انسان می توانند با پیوستن به این گروه مطالعاتی همکاری خود را آغاز نمایند.

ما در حال مطالعه بر روی ارتباطات عصب شناختی رفتارهای هنجار در انسان هستیم. در این مسیر باید: 👈 ابزارهای لازم برای سنجش رفتار در شرایط زندگی طبیعی را بسازیم و یا به کار بگیریم. 👈 ارتباط ساختارها و عملکردهای مغزی با رفتارهای هنجار را با تکنیکهای مختلف نقشه برداری مغزی شناسایی یا کشف کنیم. 👈 با ایجاد و ارتقای ظرفیتهای مغز، مداخلات رفتارساز طراحی کنیم و اثربخشی آنها را در تغییرات مغزی عصبی و رفتار واقعی بسنجیم. حیطه COGNITOMICS به بررسی و پاسخ به سوالات در خصوص موارد فوق می پردازد. دانشجویانی که علاقه مند به مطالعه و پژوهش در این حیطه می باشند می توانند با ارسال ایمیل به آدرس atapoura@gmail.com   فعالیت خود را آغاز نمایند.
  • گروه خبری : ریاست
  • کد خبر : 190814
کلمات کلیدی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه