دوره تحصیل سریع پژوهشRapid Research Education (RRE)

 

دوره ی تحصیل سریع پژوهش (Rapid Research Education; RRE) مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان، همواره به دنبال ایجاد فرصت‌های متنوعی بوده تا دانشجویان برای انجام پژوهش تربیت گردند. یکی از مؤثرترین این فرآیندها تحصیل سریع پژوهش است که برای نخستین بار در مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1386 به پیشنهاد سرپرست وقت مرکز خانم دکتر پاسالار اجرا شد.

در دوره‌ی اول تعداد قابل قبولی دوره‌ی RRE با موضوعات متنوعی مثل چشم‌پزشکی، رادیولوژی، غدد و متابولیسم، کانسر، ENT و ... پیگیری شد و بیش از 20 طرح موفق به تصویب در شورای پژوهشی گردید.

در دوره‌ی  تحصیل سریع پژوهش RRE دانشجویان مراحل انجام پژوهش را از ابتدای ایده پردازی و نوشتن پروپوزال، تا انجام عملی پروژه، نوشتن گزارش نهایی و مقاله‌نویسی فرا می‌گیرند.

در این فرآیند تربیت پژوهشگران در ضمن برگزاری کارگاه‌ها، به شیوه‌ی learning by doing حین انجام عملی کارها صورت می‌پذیرد. در حقیقت، ارتباط دانشجویان متقاضی RRE با مراکز تحقیقات از طریق مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان صورت می‌پذیرد و این ارتباط از طریق منتورهای با تجربه برای انجام پژوهش‌های موفق تحکیم می‌گردد.

این دوره برای دانشجویان دوره دکترای حرفه‌ای عمومی پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران که در چهارسال نخست دوران تحصیل هستند و نیز دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران که یکسال تا پایان تحصیل آن‌ها باقی مانده، درنظر گرفته شده است.  

 لینک آیین نامه دوره‌های RRE

 

 

  • تاریخ انتشار : 1392/09/16 - 00:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه آشنایی با تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالات آپراکسی و دیزآرتری برگزار شد

انجمن گفتار و زبان مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، کارگاه آشنایی با تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالات آپراکسی و دیزآرتری را 12 آذر ماه برگزار کرد.

00:00
00:00
دانلود
انجمن گفتار و زبان مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، کارگاه آشنایی با تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالات آپراکسی و دیزآرتری را  با حضور 32 شرکت کننده در تاریخ 12 آذر ماه  ساعت 8 الی 14 برگزار کرد.در این کارگاه عذرا آقا دوست به عنوان مدرس و مهدی بازیار به عنوان مسئول اجرایی حضور داشتند. اهداف این کارگاه، آشنایی افراد شرکت کننده با روش های تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالات آپراکسی و دیزآرتری در کلینیک های گفتار درمانی بود. موضوعات مطرح شده در کارگاه ارزیابی و درمان صوت:تشخیص و ارزیابی و درمان اختلالات دیزآرتری و  آپراکسی گفتار، اختلال تولید و واجشناختی در کودکان، بررسی تشخیص افتراقی این اختلالات، ارزیابی و درمان آپراکسی گفتار در آسیب های مغزی در بزرگسالان، ارائه گزارش های موردی از بیماران مبتلا به اختلالات آپراکسی و دیزآرترینتیجه گیری: در پایان، شرکت کنندگان در کارگاه با روش های ارزیابی و درمانی جدید در اختلالات آپراکسی و دیزآرتری آشنا شدند.
  • کد خبر : 188954
کلمات کلیدی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه
Close menu