سرخط خبرها

گفت و گو با عاطفه سلطان محسنی ، یکی از سخنرانان برتر بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور

عاطفه سلطان محسنی ، کسب عنوان برتر کنگره ی سالیانه ی دانشجویی

عاطفه سلطان محسنی از دانشجویان دوره کارشناسی که موفق به کسب عنوان برتر در کنگره ی سالیانه ی دانشجویی شد، به دانشجویان دوره ی کارشناسی توصیه کرد که در کنار واحدهای درسی از فیلد پژوهشی غاقل نشوند و مهارت های خود را در این زمینه بالا ببرند.

با کسب 8 رتبه برتر تیم دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور بر آن شدیم که گفت و گویی با عاطفه سلطان محسنی،  یکی از این دارندگان عنوان برتر داشته باشیم.

عاطفه سلطان محسنی دانشجوی کارشناسی علوم آزمایشگاهی در پنل نوآوری و روش‌های نوین تشخیصی و درمانی شرکت کرده بود با ارائه مقاله ای با عنوان "ارتباط سطح سرمی پروتئین CCN5 با التهاب و مقاومت به انسولین در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو و بیماری عروق کرونری" موفق به کسب عنوان سخنران برتر در این پنل شد.

 عاطفه سلطان محسنی گفت: این اولین تجربه کنگره ملی و سالیانه‌ی من بود که شرکت کردم و تجربه جدید و خیلی خوبی بود و شرکت در پنل های مختلف و دیدن ارائه بقیه دانشجو ها و همچنین سخنرانی‌ اساتید و کارگاه ها همگی فرصت عالی برای یادگیری و کسب تجربه بودند.

سلطان محسنی دوره توانمند سازی شرکت در کنگره مرکز پژوهش های علمی دانشجویان را بسیار مفید دانست و گفت: قبل از کنگره با برگزاری کارگاه های آمادگی در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان و با تدریس و منتورینگ آقای میرشاهی و اقای دانشور، برای انتخاب موضوع، سرچ، نگارش و حتی طراحی پوستر و پاورپوینت ارائه، دانشجویان راهنمایی شدند و طی روزهای برگزاری کنگره هم همراه دانشجویان بودند و قطعا این همراهی و کیفیت خوب کارگاه های برگزار شده در این موفقیت ها نقش داشتند.

عاطفه سلطان محسنی که از دانشجویان دوره کارشناسی است توصیه کرد که دانشجویان دوره ی کارشناسی در کنار واحدهای درسی از فیلد پژوهشی غاقل نشوند در عرصه پژوهشی ابتدا مهارت های لازم را کسب کنند و بعد هم به کمک افراد با تجربه در این حیطه سعی کنند که آموخته های خودشان را به مرحله عمل برسانند.

و سخن پایانی:

و در نهایت هم از تمام افرادی که در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان کنار ما بودند و به ما در این مسیر کمک کردند تشکر میکنم.

 

مریم حیدری
تهیه کننده:

مریم حیدری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *