چهارمین دوره بازاریابی آزمایشگاه پزشکی
انجمن علمی دانشجویی نوآوری و کسب و کارهای نوپا زیست پزشکی (بایومینو) دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری Lab Medx برگزار میکند:
چهارمین دوره بازاریابی آزمایشگاه پزشکی
مواردی که در دوره تدریس خواهد شد:
۱. فن بیان و زبان بدن.
۲. اصول مذاکره عمومی.
۳.نحوی مذاکره با سازمان ها.
۴.نحوی مذاکره با پزشکان.
۵. بازاریابی در بخش های پیش آزمایش.
دوره از تاریخ 16 آذر آغاز میشود. مدت زمان دوره 8 ساعت میباشد و به صورت مجازی در اسکایپ برگزار خواهد شد.
ارسال به دوستان