جشنواره ملی ایده های برتر در سال 92
علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی ایده های برتر در سال 92 می توانند حداکثر تا تاریخ 18 بهمن ماه ایده های خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.
قابل توجه اعضای هیات علمی، محققین و دانشجویان دانشگاه
مجموعه کتاب های الکترونیک، مجلات، فیلم های آموزشی ، گایدلاین ها، بانک اطلاعات دارویی وسایر منابع تصمیم گیری بالینی مجموعه clinical key در وب سایت https://www.clinicalkey.com در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
اطلاعیه انجمن INRP
به دليل شروع امتحانات ترم، جلسات انجمن ميان رشته اي علوم اعصاب تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد. شروع جلسات و زمان بندي آنها از طريق همين وبسايت متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.
برگزاری کارگاه آداب معاشرت خانوادگی و اجتماعی
کارگاه " آداب معاشرت خانوادگی و اجتماعی و تمرین عملی مهمانی خودمانی و ضیافت رسمی شام " پنجشنبه5 دی ماه از ساعت 8.5 صبح تا 17 در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان برگزار شد.
دوره آموزش مبانیSystematic Review and Meta-Analysis
بیمارستان مرکز طبی کودکان، دوره آموزش مبانیSystematic Review and Meta-Analysis را برای علاقمندان برگزار می نماید.
انجمن تکنولوژیست های جراحی (اتاق عمل) تشکیل شد
انجمن تکنولوژیست های جراحی (اتاق عمل) زیر نظر مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، در تاریخ 16 آذر ماه 1392 تشکیل شد.
حضور انجمن تکنولوژیست های جراحی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کلاس ورودی های 92
اعضای انجمن تکنولوژیست های جراحی با حضور در کلاس ورودی های 92 این رشته، به معرفی کلی انجمن پرداختند.
حضور دانشجویان دانشکده بهداشت در خانه سالمندان
دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه اعضای مرکز پژوهش های علمی دانشجویان دانشکده بهداشت در آخرین روز پاییز 92 به دیدار سالمندان رفتند .
انتخاب آرزو قاسمی به عنوان عضو هیت مدیر ادکا ( اتحادیه انجمنهای علمی دانشجویی کتابداری ایران)
خانم ارزو قاسمی، دبیر واحد روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی به عنوان هیت مدیر ادکا (اتحادیه انجمنهای علمی دانشجویی کتابداری ایران) انتخاب شد، این موفقیت را به ایشان تبریک عرض مینماییم.
صحبت های ریاست دانشگاه پیرامون فعالیت های مرکز پژوهش های علمی دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش
دکتر جعفریان، ضمن قدردانی از زحمات دکتر پاسالار، مرکز پژوهش های دانشجویی را بستر و مکان مناسبی برای تدوین معیارهای صحیح ارزشیابی فعالیتها خواند که نباید در آن هدف، فقط مقاله شمردن، کسب رتبه از هر طریق و رسیدن به معیارهای غیرکاربردی باشد.