سلسله مباحث اخلاق در پزشکی
با شروع سال جدید انجمن اخلاق تصمیم دارد تا مباحث اساسی اخلاق و رفتار حرفه ای را در قالب ژورنال کلاب هایی برگزر کند، علاقمندان می توانند برای اطلاع از تاریخ جلسات به کانال این انجمن بپیوندند.
اطلاعیه مهم ویژه ی داوطلبان تمامی حیطه های المپیاد
داوطلبان تمامی حیطه های المپیاد تا پایان وقت اداری سه شنبه 28 فروردین ماه مهلت دارند عکس پرسنلی خود را جهت الصاق به کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد به کارشناس مربوطه در مرکز رشد استعدادهای درخشان تحویل دهند.
برگزاری ژورنال کلاب بیماری آلزایمر
اولین جلسه ی ژورنال کلاب آلزایمر انجمن میانرشتهای علوم اعصاب در سال جدید، سه شنبه با حضور دکتر مسعود طهماسیان برگزار می گردد.
برگزاری سومین دوره کارگاه جست و جو در منابع الکترونیک توسط واحد پرستاری و مامایی مرکز پژوهش های علمی
سومین دوره کارگاه جست و جو در منابع الکترونیک توسط واحد پرستاری و مامایی با تدریس عرفان تیموری برگزار شد.
فراخوان جذب علاقه مندان برای شرکت در RRE آموزش پزشکی
علاقه مندان برای شرکت در RRE آموزش پزشکی تا تاریخ 31 فروردین 97 فرصت دارند تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.
شرایط استفاده از تسهیلات آموزش یاری، پژوهش یاری و فن یاری بنیاد ملی نخبگان در نیمسال دوم تحصیلی ۹۷-۹۶
دانشجویان متقاضی استفاده از تسهیلات آموزش یاری، پژوهش یاری و فن یاری بنیاد نخبگان در نیمسال دوم تحصیلی، از ۲۲ فروردین الی ۲۳ اردیبشت ماه فرصت دارند فرم تکمیل شده را به مرکز رشد استعدادهای درخشان تحویل دهند.
برگزاری ادامه جلسه رنک اول سال ۹۷ شورای پژوهشی با حضور اساتید
ادامه جلسه رنک اول سال ۹۷ شورای پژوهشی با حضور اساتید و هدف بررسی طرحهای پژوهشی دانشجویی در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان برگزار شد.
برگزاری چهارمین دوره REM(جلسات انتقال تجربیات پژوهشگران) در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان
چهارمین دوره REM (جلسات انتقال تجربیات پژوهشگران) ۲۸ فرودین ماه در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان برگزار می شود.
پنجمین جلسه ی هماهنگی برگزاری مجمع سالانه مرکز پژوهش ها برگزار شد
پنجمین جلسه ی هماهنگی برگزاری بیست و چهارمین مجمع سالانه مرکز پژوهش ها با حضور دبیر کل و اعضای تیم روابط عمومی پنجشنبه ۱۶ فروردین برگزار شد.
فراخوان کاندیداتوری جایزه دکتر فرین کمانگر
فراخوان کاندیداتوری جایزه دکتر فرین کمانگر در بیست و چهارمین مجمع سالیانه مرکز پژوهش های علمی دانشجویان