نشست اعضای انجمن INRP با پیشکسوتان این انجمن
اعضای انجمن INRP طی نشستی با دکتر طاها قلی پور و دکتر امین جهانی از تجربیات این پیشکسوتان در زمینه INRP بهره مند شدند.
المپیاد یعنی آموختن نحوه تفکر تازه در مورد مسائل مختلف
حمید عالمی حائز مدال طلا حیطه علوم پایه در ششمین المپیاد علمی دانشجویان گفت: در المپیاد به قدرت تفکر بها داده می شود، اینکه برای رسیدن به جوابهای پنهان در مقالات باید نوع جدیدی فکر می کردیم تجربه ی لذت بخشی برای من بود.
مهلت عضویت دانشجویان استعدادهای درخشان تا سی ام مهر ماه
ازکلیه دانشجویان واجد شرایط استعداد درخشان که تاکنون ثبت نام نکرده اند (حتی دانشجویانی که قبلا به صورت دستی اقدام به عضویت نموده اند و همچنین دانشجویان ورودی 93) درخواست می گردد تا هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اولیه در سیستم سما اقدام نمایند.
مصاحبه با پوریا روزرخ حائز مدال طلا در حیطه مدیریت نظام سلامت ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور
پوریا روزرخ شرکت در المپیادهای دانشجویی را فرصتی استثنایی جهت پرورش تفکر نقاد و توانمندی کار تیمی در دانشجویان خواند.
پیام تبریک سرپرست حیطه استدلال بالینی بابت کسب رتبه های برتر در ششمین المپیاد علمی دانشجویان
دکتر رایکا جمالی در پیامی ضمن قدردانی از زحمات دکتر پاسالار ، کوشش فراوان تیم استدلال بالینی به همراه برنامه ریزی صحیح را عامل اصلی موفقیت اعضای این تیم خواند.
گزارش دهمین جلسه انجمن رژیم درمانی واحد دانشکده تغذیه و رژیم شناسی مرکز پژوهش ها
دهمین جلسه انجمن رژیم درمانی واحد دانشکده تغذیه و رژیم شناسی مرکز پژوهش ها روز شنبه 29 شهریور در محل سالن کنفرانس مرکز استعداد های درخشان برگزار شد
گزارش سومین جلسه ماهانه واحد دانشکده تغذیه و رژیم شناسی مرکز پژوهش ها
سومین جلسه واحد دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی مرکز پژوهش های علمی دانشجویان در روز شنبه مورخ 29 شهریور با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
دومین جلسه کارگاه تغذیه و رژیم درمانی در بیماران ICU
واحد دانشکده تغذیه و رژیم شناسی مرکز پژوهش های علمی دانشجویان در کارگاه تغذیه و رژیم درمانی در بیماران ICU ، نحوه تجویز تغذیه وریدی، انواع محلول های تغذیه وریدی و محاسبه کالری و ریزمغذیهای بیماران بستری در ICU آموزش داد.
روند تصویب طرح های پژوهشی ارائه شده به مرکز پژوهش های علمی دانشجویان
سالانه 200 طرح پژوهشی دانشجویی طی 4 رنک به مرکز پژوهش های علمی دانشجویان ارسال شده و طی جلسات شورای پژوهشی ( دانشجویی و اساتید) بررسی می شود.
برگزاری اولین جلسه از کارگاه دو روزه حمایت تغذیه ای (انترال و پرانترال)
در کارگاه حمایت تغذیه ای در بخش مراقبت های ویژه مدرس کارگاه با طرح یک مثال از بیمار بستری در ICU با شرایط حاد و پیچیده گام به گام اقدامات لازم از طرف یک کارشناس تغذیه را بیان کرد.